28.6.15

Scrap Heaven - Manga

Before the review, I just wanna say I'm sorry! I feel really bad, these days.. I'm still writing about Hyouka but that's a little bit long post so I decided to write review mangas. 
Oooohh! #lovewins Also I'm happy for DMMDGAYSQUAD tho.
İncelemeden önce, söylemek istedim ki, üzgünüm! Şu günlerde cidden kötü hissediyorum.. Hala Hyouka hakkında yazıyorum ama biraz uzun bir post, bende mangalar için inceleme yazmaya karar verdim. fdhgdfhfd lol
Oooohh! Ayrıca #lovewins Ayrıca DMMDGAYSQUAD için de sevindim. dsfgdshsdh


 One shot manga/Tek bölümlük manga

Okay my little trashies! Another slashable pair of gu(a)yz. Really short but still good. It's not wasting time also after u'll be liek "moe moe awwwww"
'kay! Former yakuza, Yousuke murdered. And scouted as an angel, ayyy lmao! We will read his trainer(if u know what i mean lmfao) Zerachiel and Yousuke's adventuressss yiiiieesshh! Jk. lmao
Pekala benim küçük çöplerim(?)! Başka bir slashable gayler. Cidden kısa ama yinede güzel. Zamanı boşa geçirme değil, hatta sonrasında "moe moe awwww" falan olacaksınız benden demesi.
Tamam! Eski bir yakuza olan Yousuke öldürülür. Ve melek olmak için aday gösterilir/denenir, hsdsdh! Eğiticisi(ne demek istediğimi anladın değil mi? dfgdfg) Zerachiel ve Yousuke'nin maceralarını okuyacağızzzz, eveeeett! Şaka şaka. dfgdg

I know they look really hot. / Biliyorum cidden iyi gözüküyorlar.
Just 40 pages :( You should go read this manga! 
Sadece 40 sayfa :( Gidip okumalısın!

-senpaikek




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Template by BloggerCandy.com