30.7.15

Kaeru no Prince-sama

Sorry gayz! I was really busy cuz of win10 things. I mean cuz of the updates my pc broken but i solved lol im the senpai bitchz.
Üzgünüm gayler! win10 şeyleri yüzünden cidden meşguldum. Demek istediğim güncelleştirmeler yüzünden pc'min içine ettim fakat hallettim hahaha çünkü ben senpaiyim kaltklar.



Hello gays! I mean guyz, sorry lel.
Here I am with such a cutie yaoi. 
Selam gayler! Yani, çocuklar demek istedim, üzgünüm gdfgdfg.
Sevimli bir yaoi ile karşınızdayım.

The gay with glasses = Tsundere, silly, aww yamero senpaai, shy- hazukashii desss, baka, slut.
The gay with good look = Seme, cool, cutie, aww kouhai ur so cute, did u hurt?, i cant even stop.
Gözlüklü gay = Tsundere, aptal, aww yamero senpaai, utangaç- hazukashii desss, baka, irispi.
İyi görünüşlü gay = Seme, havalı, tatlı, aww kouhai çok tatlısın, acıttı mı?, duramıyorum.


Glasses gay = Frog voiced like ewwww wtfaakk
Good looking gay = AAahhh im coomin cuz of ur voiicee yameerroo kouuhaaii (not u kouhaikek LOL)
Gözlüklü gay = Kurbağa sesli, ay hoşt ayol gibi bişi.
İyi görünüşlü gay = AAahhh sesinden dolayı geliyor yamerrooo kouhaiii (seni kastetmedim kouhaikek LOL )


It's just 5.5 chapters with extra so you shoulda read that. AWwww
Such a cutie gay couple. 
Extra ile birlikte sadece 5.5 bölüm yani okumalısın. AWwww
Çok tatlış bir gay bunlar yaow.

ANOTHER SHITTY-TRASH METAL SONG  
DISS TO KOUHAI FROM ME WITH BEST REGARDS LOOOOL JK BUT STILL FUNNY THO
Btw, if im not wrong twins are 16 and the center girl is 17 years old.
Admit it we are the real losers and i love it lool
Bu arada, eğer yanlış değilsem ikizler 16 ve ortadaki kız 17 yaşında.
Kabul edin biz gerçek kaybedenleriz ve bunu seviyorum ahahahah

And also~
M...Mello is dat u ??

-senpaikek






2 yorum:

 

Template by BloggerCandy.com