31.5.15

Wine, snake and Aoba

-Ahhh, caakkkeUUU KIMOCHIII

 Virus Bad Ending Route
Virus and Trip, hella trash and hot! I don't know why, still I like them..?! (Actually I love their allmates, nvm....) 
Again, reconnect is better than original. Aoba likes his new life, lmao..!
Well, first choice is Virus route. We learn about past and Virus-Trip bros. (Also we learn they are not real twins) Virus is really Sadist. He likes wine. His snake allmate, Hersha join sex. ( ͡° ͜ʖ ͡°) And I really like Hersha. Cuz I like snakesss and black is my fav. oh sorry that was a review. Yeah. *cough* Virus drink wine and watch Aoba when he masturbates.(That was an order ofc) After this, Virus poured wine and licked Aoba. Theeenn hello there, Hersha! Aoba like that, you know... He really like that... Da real M. Oh god...

 Virus Bad Ending Route
Virus ve Trip cidden trash ve seksiiee! Bilmiyorum neden, hala onlardan hoşlanıyorum..?! (Aslında onların allmatelerini seviyorum, boşver...)
Tekrar, reconnect daha güzel. Aoba yeni hayatından memnun...!
Ehm, ilk seçim Virus'un routeu. Virus-Trip kardeşleri ve geçmişi öğreniyoruz. (Ayrıca gerçek ikiz olmadıklarını öğreniyoruz) Virus gerçekten Sadist. Şarap seviyor. Yılan allmate'i, Hersha sekse katılıyor. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ve ben Hersha'yı cidden seviyorum. Çünkü yılanları seviyorum ve siyah favorim, ah pardon bu bir incelemeydi. Evet. *öksürür* Virus şarap içiyor ve Aoba'yı mastürbasyon yaparken izliyor.(Bu bir emirdi elbette) Bundan sonra Virus şarabı döküp Aoba'yı yalıyor. Veee merhaba Hersha! Aoba bundan hoşlandı, biliyorsunuz... Cidden hoşlandı.. Gerçek M. Tanrım...

~( ͡° ͜ʖ ͡°)~


Moaning rap from first game still hot

-senpaikek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Template by BloggerCandy.com