25.5.15

Beyond: Two Souls Ruined MY LIFE

Oh well, since i finished this game i'll write about this. 
In the end I REALLY CRIED LIKE A BIITCH SO MUCH FEEEEELLLLSSS.
And ofc I want Aiden.
Oyunu bitirdiğim için, bunun hakkında yazacağım.
Sonunda CİDDEN ÇOK AĞLADIM ÇOK FAZLA DUYGU.
Ve, elbette Aiden istiyorum.


Have to say Ellen Page was really great as Jodie. In the game we nearly did everything. Talk with dead people, healing others, making bacon pancakes, killing others, living with homeless people, playing guitar, bitching with Aiden, etc...
So yeah, from now on it's one of my favorite games. 
Söylemek zorundayım Ellen Page, Jodie olarak gerçekten iyidi. Oyunda neredeyse her şeyi yaptık. Ölülerle konuşuyor, başkalarını iyileştiriyor, bacon pancake yapıyor, başkalarını öldürüyor, evsizlerle yaşıyor, gitar çalıyor, Aiden ile gıcıklık yapıyoruz, vs...
Evet, şimdiden sonra bu oyun favorilerimden biri.


Actually I don't wanna say too much because everything can be spoiler about this game. But well, this game is really good, I mean we can play as Jodie or Aiden. Fighting scenes was really breathtaking. Because it's not like the other games. 
Aslında çok fazla şey söylemek istemiyorum çünkü her şey spoiler olabilir. Ama evet, bu oyun cidden çok güzel. Demek istediğim Jodie veya Aiden olarak oynayabiliyoruz. Dövüş sahneleri cidden nefes kesiciydi. Çünkü diğer oyunlar gibi değil.


You can watch LP's on Youtube. But in the and you are gonna cry :( Be ready
Youtube'dan izleyebilirsiniz. Ama en sonunda ağlayacaksınız. :( Hazır olun.


Btw, we have exactly 24 endings. I didn't play all of them but I watched and I cried everytime.
Bu arada, tamı tamına 24 ending var. Ben hepsini oynamadım fakat izledim ve hepsinde ağladım.

Fanfic




If you want, you can watch, Pewdiepie's LP


 -senpaikek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Template by BloggerCandy.com